2015. jan 01.

Évértékelés 2014: ünnepeld meg az elmúlt évedet!

írta: ur.anita
Évértékelés 2014: ünnepeld meg az elmúlt évedet!

new-years-day-229734_640.jpg

2014 már a múlté. Minden, ami ebben az évben történt, saját életed évgyűrűit gazdagítja visszavonhatatlanul. Vége a szilveszteri bulinak, itt az ideje, szánj rá 30 percet, hogy csendben, nyugodtan átgondold az elmúlt évedet! Méghozzá abból a szempontból, ami ünneplésre és ön-vállveregetésre ad okot! 5 témakör - 5 vezető kérdés a fókuszáláshoz. Ezt is megcsináltam, ebben is jó vagyok, ez is sikerült... Hurrá! Rapid önbizalom-turbózás az újév küszöbén. Kötelező kör az újévi tervezés előtt!

Igen, lehetne abból a szempontból is megvizsgálni 2014-et, hogy mit rontottam el, milyen negatív hatások értek, mi nem sikerült... tanulságos, de ebből sokkal hosszabb és fáradságosabb munka továbblépni. Ehelyett most nézzük pozitívan az elmúlt évet, mi az, ami sikerült, ami jól ment, ami ünnepelnivaló!

5 témakörben gondold végig a kérdéseket: CSALÁD (párkapcsolat), MUNKA (iskola), BARÁTOK (családon kívüli kapcsolatok), TANULÁS (fejlődés), ÁLMOK (önmegvalósítás). A témakörök szűkíthetők vagy bővíthetők a saját élethelyzetedre szabva.

5 kérdést tegyél fel magadnak, és az a legjobb, ha le is jegyzeteled a válaszaidat (pl. a tavalyi határidőnaplód végére vagy az új elejére):

1. Mire vagyok a legbüszkébb, amit tavaly elértem?

2. Milyen régóta halogatott dolgot sikerült 2014-ben megtennem, megvalósítanom?

3. Az én fejlődésemet mi szolgálta a legjobban?

4. Másoknak a környezetemben mivel okoztam a legtöbb örömet, mit köszönhetnek nekem?

5. Mi az a tavaly elért siker, amit idén is szeretnék továbbépíteni?

Ünnepeld meg a sikereidet! Lehet, hogy ez az év még jobb lesz, de látod, a tavalyi is jó volt, gondolj rá vissza jó szívvel!

Szólj hozzá

perspektíva életminőség boldogság-projektek