2015. ápr 04.

Rólam

írta: ur.anita
Rólam

_MG_6452.JPG

Ur Anita
tréner, coach, blogger

Korábban évekig pedagógus voltam, majd a pályamódosítás mellett döntöttem: tanulás és tapasztalatszerzés után néhány évig vezetőképzési területen (vezetői kompetenciafejlesztés) tevékenykedtem, az utóbbi években pedig főként coachként dolgoztam egyéni ügyfelekkel. A stabil módszertani háttér, a saját 3 éves vezetői tapasztalatom és a kliensekkel közös 6 éves, többszáz órás coaching-tapasztalat kiegyensúlyozott, nyitott, magabiztos, mindemellett kellő alázattal dolgozó szakmai személyiséggé formált engem.

Hiszek abban, hogy felelősek vagyunk a saját jóllétünkért - ebben szeretnék támogatni mindenkit, aki a blogomat olvassa és azokat is, akik hozzám fordulnak, hogy coachként segítsek a vágyaik megvalósításában, céljaik elérésében. Az Örömterv blog szerzőjeként és coachként  olyan megoldások híve vagyok, amelyek a célkitűzést rendkívül gyakorlatias, a mindennapi életünkbe beépíthető megvalósítási tervvel kombinálják.

Én minek örülök? A saját örömtérképemen jelentős helyet foglal el a családom: a három gyerekem (8, 5 és 3 évesek), a férjem; a barátaim és a munkám. Rajongok a jó borokért, feltölt és kikapcsol az írás-olvasás, az inspiráló beszélgetések és találkozások, a gasztronómiai és földrajzi kalandozások, az új dolgok kipróbálása és tanulása.

Most épp Norvégiában tanulom az új dolgokat és igyekszem identifikálni a skandináv kultúrát és életstílust, mert a családommal 2019 óta Norvégiában élünk. A magyar coaching és tréneri munkámat jelenleg szüneteltetem, viszont gyakran írok a norvégiai szubjektív tapasztalataimról a blogomon. Örülök, ha rendszeres olvasóm vagy és megtisztelsz figyelmeddel vagy kérdéseiddel.

Mentés

Mentés

Szólj hozzá

Ur Anita coach