2014. sze 03.

Megcsináltam a staycation napot...

írta: ur.anita
Megcsináltam a staycation napot...

background-2182_640.jpg

Több visszajelzést is kaptam, hogy megvalósítottatok egy saját staycation napot! Ilyet egész évben, bármelyik hétvégén lehet... Aki nem olvasta, annak itt a staycation nap receptje. És egy beszámoló az otthonnyaralós napról:

"Megcsináltam az otthoni nyaralós napot. Eddig is előfordult már, hogy otthon heverésztem egy vasárnapon, amikor éppen sehova nem kellett rohannom. A különbség az, hogy most jól megterveztem ezt a napot és a lustálkodás helyett csináltam is valamit. Engem az fogott meg, hogy csináljak valami olyasmit, amit régen szerettem, de az utóbbi időben nem foglalkoztam vele. Rájöttem, hogy nekem ilyen a varrás. Kb. 5 éve nem vettem elő a varrógépet. Többször kellett volna cipzárat cserélnem farmerben, de azt utálom csinálni, inkább elvittem anyukámhoz. Anyagot válogatni, kitalálni, szabni, alkotni szeretek. Nem vagyok túl ügyes, de teljesen leköt ez az elfoglaltság. Azzal kezdtem, hogy elmentem egy méteráruboltba anyagot keresni szoknyához. Már ez is öröm volt, imádok válogatni, a megfelelő anyagot és színt megtalálni. Aztán kitaláltam és megcsináltam a szoknyát, szinte az egész nap elment vele, de remekül éreztem magam. Este még megnéztem egy filmet, amit már régen akartam, csak lemaradtam róla, amikor a mozikban játszották. Nekem ez volt a tökéletes otthonnyaralós napom. Köszi a tippet! Timi"

Köszi a beszámolót! :-)

Szólj hozzá

nyaralás minőségi idő boldogság-projektek