2014. dec 19.

Hétvégi inspiráció 11.

írta: ur.anita
Hétvégi inspiráció 11.

insp11.jpg

Készíts ajándékot otthon! Ez az utolsó hétvége karácsony előtt! Plázában rohanós megőrülés helyett inkább szánj időt otthon néhány kézzel készített ajándékra. Bőséges ötletbörze mindenkinek 3 témában: gyerekkel/gyereknek, barkácsolós, konyhai finomságok. Kattints a folytatásra!

Én mérsékelten vagyok lelkes és ügyes barkácsolós típus; inkább az egyszerűbb és csekély kézügyességet igénylő ötletek vonzanak, na meg a konyhában kotyvasztható finomságok. A Kifli és levendula blogról valók a barkácsolós - DIY ötletek, én nagyon szeretem, ez egy jó kis ötletadó oldal; az ennivalósak nagy része meg a A vidéki otthon oldalról. Mindkettő érdemes sűrűn nézegetésre így karácsony körül, új ötletekért, inspirációkért. :-)

1. Gyerekkel/gyereknek készíthető apróságok: itt. A kesztyűbabák pl. nekem nagyon tetszenek! Mesés tematikájúak is vannak.

2. Felnőtt barkácsolós ajándékötletek

3. Konyhában készülő karácsonyi finomságok ajándékba: klasszikus lajosmaris receptek, más édes finomságok, és végül... last minute ötletek.

 

 

Szólj hozzá

HÉTVÉGI INSPIRÁCIÓ