2015. jan 13.

Amelie-örömök

írta: ur.anita
Amelie-örömök

Amelie_Approved_640x360_132858947573.jpg

Mindenki ismeri a filmtörténet egyik legvarázslatosabb boldogság alaptémájú filmjét, az Amelie csodálatos életét (ha nem, akkor azonnal pótolandó hiányosság!). Gondolkodtál már azon, mik a te saját bejáratú apró kis Amelie-örömeid az életben?

Amelie szereti, ha...

Jó egy ilyen listát összeírni. Én szeretem, ha:

nagyon erős szélben állhatok egy hegytetőn, beleszagolhatok a gyermekeim nyakába, friss kávéillat van valahol, lassan elolvad a számban egy darab csoki, rugdoshatom az őszi avart, könnyű rozét iszunk egy nyári estén a teraszunkon, szűz hóban sétálhatok, levendulát morzsolok szét az ujjaim között, őszibarackba harapok, ajándékot csomagolok ráérősen, színes nyaklánc van rajtam, megérinthetek egy öreg fát, úgy múlik az idő egy baráti bulin hogy észre se veszem, hársfateát iszogatok mézzel, hintázhatok jó gyorsan hajtva magamat, puha sál simul a nyakamra, lelkesedést látok mások arcán, alaposan kialudhatom magam és reggel tele vagyok energiával, különleges ízeket kóstolhatok, fizikai munkában jólesően elfáradtam, kihajt az első tavaszi hagymás virágom.

Mik a te apró Amelie-örömeid? Ülj le és ráérősen írj egy listát, aztán tedd olyan helyre, ahol időnként biztosan rátalálsz, és ránézve jó lesz emlékezni arra, ezek a te kis saját, elérhető, mindennapi örömeid! Amiket bátran halmozhatsz.

Ha tetszik, csatlakozz a facebookon is!

 

 

 

Szólj hozzá

boldogság-projektek jókedvű hétköznapok