2016. már 24.

Örömterv Műhely indul áprilistól!

írta: ur.anita
Örömterv Műhely indul áprilistól!

tavaszi_lendulet_2.jpg

Végre! A saját szakmai evolúciómban elérkezett az az állomás, amikor már van saját helyem! Ezért aztán egy csomó új dolgot is tervezek idén, ezek első, tavaszi fecskéje a havi rendszerességű Örömterv Műhely lesz. Mi ez és kinek ajánlom?

Tulajdonképpen szerettem azt a teljesen kötetlen és szabad verziót eddig, hogy nagyrészt kávézóban tartottam coachingot: laza volt, fesztelen, barátságos hangulatú egy kávé mellett. De úgy éreztem, itt az ideje a továbblépésnek, ezért keresni kezdtem egy saját helyet, ahol fogadhatnálak Titeket coachingra. Kicsit olyan ez, mint amikor a családi házában vagy lakásában lesz egy saját helye, egy kuckója, egy dolgozószobája vagy csak egy saját kedve szerint kialakított kis icipici tere valakinek. Ami a saját kis elvonulós helye, ahol írhat, gondolkodhat, alkothat, fókuszáltan figyelhet zavaró tényezők nélkül. A szakmai munkához, az elmélyüléshez azt hiszem, különösen fontos ez. Nekem is elkezdett hiányozni ez az érzés, ezért döntöttem a továbblépés mellett. Milyen jól tettem, máris ezernyi ötletem van, mi mindent fogok itt csinálni idén! Ígérem, Nektek is jó lesz. :-) Ezt érzem most ezzel a döntéssel kapcsolatban, amit megtapasztaltam már számtalanszor az eddigi életemben - ha megteszem az első konkrét lépéseket valami új felé, az pozitív lavinát indít el, lehetőségek sorát hozza magával:

5b988890536df6e8c7504fa359901ab5.jpg

Mostantól Budapesten, központi, jól megközelíthető helyen, a Kálvin téren tudlak fogadni Titeket minden héten KEDDEN egész nap, reggel 9-től este 9-ig szabadon használva az időt. Egy tágas, nagyon hangulatos és napfényes szobában, ahol van egyéni coachingra is lehetőség; de egy kanapés rész is van a szobában, ahol az elrendezésnek köszönhetően kiscsoportos coachingot is tarthatok. Minden héten van egy egész napom, amit úgy használok szakmailag, ahogy csak szeretnék - isteni érzés!

Az első dolog, amit tudtam, hogy szeretnék itt megvalósítani, az az Örömterv Műhely, aminek a nevét és koncepcióját már legalább egy éve dédelgetem magamban, csak eddig még nem volt hol megcsinálnom. Havonta egyszer lesz, kedd délután - 18.00 órától, hogy munka után is oda tudj érni, kb. 2,5 órás lesz és minden hónapban más lesz a témája. A helyek száma korlátozott, hiszen csak kisebb csoportot tudok itt fogadni, de éppen ez a jó: egy beszélgetős, meghitt, kellemes és legfőképpen hasznos késődélutánt tölthetünk majd együtt! Azért lett Műhely a neve ennek az eseménynek, mert tényleg azt szeretném, hogy ez egy "csinálós" dolog legyen, olyan mint egy igazi műhely, ahol konkrétan is lehet alkotni, csinálni valamit; oké, nem fogunk széklábat faragni, festményt festeni vagy tortát sütni, de minden alkalomra készülök olyasmivel, amit kész tervként, ötletként, inspirációként, hasznos segédletként tényleg hazavihetsz magaddal a végén.

Az Örömterv Műhelyeken lesz mindig egy kötetlenebb beszélgetős rész, ahol közösen lehet megvitatni egy kérdést és egymást inspirálni az adott témában; lesz egy olyan rész, ahol a saját témádban merülhetsz el, gondolhatsz végig egy fontos kérdést, haladhatsz előre, és lesz valami olyan rész is, ahol kézzelfogható tervet vagy más "produktumot" hozhatsz létre az adott témában, amit aztán hazavihetsz magaddal.

Itt az első alkalom április 12-én, kedden 18.00-20.30-ig! A téma mi más lehetne, mint ez: TAVASZI LENDÜLET. Te is érzed a bizsergést belül, az aktivitás és a tenni vágyás feléledését magadban? A tavasz az egyik legjobb időszak új dologba való belevágásba, valami tervezett dolog megcsinálására, valami rég dédelgetett dologban való konkrét előrelépésre! Neked is van ilyen ügyed, projekted, terved, álmod? Akkor gyere el és ebben a 2,5 órában jó hangulatban, az én vezetésemmel, mások támogatásával tölts csaknem 3 órányi időt az álmaiddal, terveiddel! Én coachként segítek abban, hogy a sikeres megvalósulás felé tegyél konkrét lépéseket ebben az időben. És ezen az alkalmon elkészítheted a saját témádhoz passzoló inspirációs tábládat is, ami már az éves tervezés kapcsán is nagyon népszerű elem volt! Az anyagot és a képeket én biztosítom hozzá, neked csak alkotnod kell - amitől nem kell megijedni, semmilyen rajztehetség nem szükségeltetik hozzá, csupán képeket kell válogatnod és kedvedre elrendezned. :-)

7d1e7edc6018d0c3b841f47fe8e43af5.jpg

Izgalmasan hangzik? Lenne kedved eljönni? Akkor jelentkezz be most, mert a férőhelyek száma tényleg korlátozott. Az árat úgy alakítottam ki, hogy mindenki számára elérhető legyen az Örömterv Műhely, akár minden hónapban eljöhetsz rendszeresen töltekezni ezekre az alkalmakra! Nagyon boldog lennék, ha minél többen rendszeresen visszajárnátok az Örömterv Műhelyre, mert érdekesnek, kikapcsolónak, hasznosnak és előrevivőnek tartanátok ezt a programot. Én azon leszek, hogy az legyen! :-)

A 2,5 órás esemény ára: 4.000 Ft/fő (a helyszínen fizetendő), amelynek része a saját inspirációs táblád elkészítése is, amit aztán elvihetsz magaddal.

Itt tudsz jelentkezni: az áprilisi Örömterv Műhely facebook eseményén az "Ott leszek" gomb megnyomásával, vagy ezen az e-mail címen: oromterv@gmail.com

Szeretettel várlak!

Ur Anita

uranita.jpg

Szólj hozzá

coaching Ur Anita coach örömterv műhely