2017. jan 29.

Mi legyen az Örömterv blogon 2017-ben?

írta: ur.anita
Mi legyen az Örömterv blogon 2017-ben?

2017-ben.png

Így január utolsó napjaira én is eljutottam oda, hogy megtervezzem az évemet... Most pedig megkérdezlek titeket is, ti mit szeretnétek látni az Örömterv blogon 2017-ben. Merthogy ez egy interaktív műfaj, én nem (csak) magamnak írom a blogot, hanem azért is, hogy ti szívesen olvassátok. Ezért hát nagyon fontos a visszajelzésetek nekem: szavazzatok, mit látnátok örömmel!

Nincsenek szín szerint csoportosítva, élére állítva a ruháim a szekrényben (juj, de még mennyire nincsenek...). Szoktam hangosabban rámordulni a gyerekeimre, sőt néha kiabálni is velük (vagyis nem igaz rám, hogy soha nem tűnő negédes mosollyal járkálok otthon, folyton fejlesztő kérdéseket feltéve nekik). Időnként összeomlik egy napom (úgy igazán, teljesen: csúszik minden időben, feltorlódnak a dolgok, nem végzek semmivel és úgy érzem a nap végén: ez totális káosz volt).

És igen: az éves tervezésre sem tudtam megfelelő időt lecsípni január első napjaiban - valaki épp mindig beteg volt a családból, és akkor bizony se kedv, se idő, se energia. Így aztán úgy döntöttem, hogy részekre bontom ezt a nagy falatot (ajánlott technika mindenkinek!), mivel egyben nem lesz 4-5 órám erre - amire igényem lett volna -; ezért hetente egyszer egy órát szántam egy-egy tematikus részére a saját évem megtervezésének. Kész lett így is egyszer, még talán jobb is volt, mert nem folytak össze az egyes életterületek, hanem 1-1 hét alatt leülepedtek és jöhetett a következő.

Mostanra a blogos tervezésig is eljutottam, ez volt az utolsó téma-blokk, amiben papírra vetettem az éves terveimet. Visszafogott évet tervezek. Amúgy minden másban is. Mivel csak 3 hónapos a legkisebb gyerekem, és a másik kettő se önjáró kamasz még (hű, de messze vagyunk még attól!), így a következő egy év elsősorban róluk szól majd. Elkezdtem dolgozni heti egy napot, amit rettentően élvezek, de ennél több biztosan nem fér bele még idén - se időben, se energiában. A blogolásra az eddigiekhez hasonlóan heti egy-két estét tudok szánni, ez kb. heti egy új posztot jelent, eddig is ilyesmi volt a tempóm, nem fog változni most sem - ez belefér időben + szeretem és örömet hozós tevékenység - nekem ezek a legfontosabb szempontok.  Meg vannak még más fontos vállalásaim is, elsősorban magam felé, például az, hogy mit szeretnék megvalósítani, mire negyven leszek - ami mindjárt itt van. Tehát semmi csinnadratta meg belefeszülés, ez az év magamhoztérős, háromgyerekességbe belerázódós, magamat újraépítős, szép lassan fejlődős év lesz - terveim szerint szinte minden területen. A blogolásban is. De azért némi újdonság mindig kell! És mivel tényleg nagyon fontos nekem a ti érdeklődésetek, lelkesedésetek, visszajelzésetek - mert ettől lesz élő a blog és nem csak egy monológ -, ezért arra kérlek titeket, hogy szavazzatok: ti milyen témákat látnátok szívesen a blogon idén és mi máshoz lenne kedvetek a bloghoz kapcsolódóan!

Témák

Arra a témára szavazz, amiről a legnagyobb kedved lenne olvasni! Ezek nagy része már eddig is volt, inkább a hangsúlyok az érdekesek: mire van inkább igényed, téged mi érdekel a legjobban.

És még mi más?

Sokan tudjátok, hogy coachként dolgozom. Elsősorban egyéni ügyfelekkel, de időnként csoportos alkalmakat is tartok. Mi tetszene nektek, ha lenne idén?

Nagyon köszönöm, ha válaszoltál! Remélem, idén is szívesen olvassátok az Örömterv blogot, és azt is remélem, hogy személyesen is találkozunk!

Ur Anita, coach

www.coachingneked.hu

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Szólj hozzá

egotrip perspektíva tervezz